با توجه به جنگ رسانه ای و اقتصادی ای که دشمن در کشور ما به راه انداخته است روابط عمومی ها باید تعامل و ارتباط خود را با رسانه ها نزدیک تر کند و باید آگاهانه تر پیش بروند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ ملکی سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان جنوبی در جلسه گردهمایی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان گفت : ما در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم و یکی از مسئولیت مهم روابط عمومی ها انتقال اطلاعات درست و به موقع وآگاه کردن مردم از دستاورها و کار هایی که دستگاه های اجرایی در نظام جمهوری اسلامی انجام داده اند است .

 

وی افزود: این اطلاعات باید با سرعت، کیفیت و دقت در اختیار مردم قرار بگیرد زیرا متاسفانه دستگاه های اجرایی در زمینه انعکاس خدماتی که نظام برای مردم کرده است ضعف دارد.

 

ملکی گفت: برگزاری شورای فعال برای روابط عمومی که از مجمع عمومی، هیئت رئیسه،دبیرخانه، بازرس، مسئول خزانه و 7 کمیته تشکیل می شود، برگزاری دوره های آموزشی تخصصی نیز از جمله اقداماتی است که برای روابط عمومی در دست کار است.

 

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری استان با بیان اینکه هزینه هایی که صرف کلاس های آموزشی برای دوره های تخصصی روابط عمومی ها میشود نه تنها هزینه نیست بلکه سرمایه است افزود: این دوره های اموزشی باهدف کارایی و بهبود وضعیت روابط عمومی ها است.

 

وی گفت: با توجه به جنگ رسانه ای و اقتصادی ای که دشمن در کشور ما به راه انداخته است روابط عمومی ها باید تعامل و ارتباط خود را با رسانه ها نزدیک تر کند و باید آگاهانه تر پیش بروند.

 

اربابی مدیر کل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: جایگاه روابط عمومی ها بسیار پیچیده وآن ها فقط مجری برنامه های نیستند بلکه مسئولیت آن ها فراترو پیچیده تر از ان چیزی است و شاید سخنوری کوچک ترین کار ان ها به حساب بیاید.

 

وی افزود: روابط عمومی کمک کننده و بازوی توانمدی است برای کمک به مدیرهمچنین او می تواند حتی در کار ها عواقب آن کار را با یک تلنگر به مدیر کمک کند.

انتهای پیام/ک

جمع شدن بسترشایعات در گرو اطلاع رسانی درست به مردم

برچسب ها: بیمه سلامت ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.